Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Makin Gemuk!

Assalammualaikum semua !
Entry kali ni akan dikarang tidak lebih dari 120 patah perkataan. Macam Summary la kan. Tak boleh lebih dari itu-itu.

Bila korang baca tajuk entry tu ?
Korang agak-agak siapa sebenarnya yang makin gemuk ?
Bella ?
Tett !
ke Awak ! :p
Hehe,

Bella macam biasalah.
Masih sama seperti dulu.
Memang sejak azali tembam. Hoho



Sebenarnya, yang gemuk tu si tiga segi yang tak diketahui spesiesnya.
Siapa ?
Still tak dapat teka ?
Hurm.
-Ni dia-

Ni masa zaman kegemilangan kekurusan even still gemuk juga tem ni tapi tak sampai tahap obes lagi

Sekarang ni mencecah tahap obes dah 
Dah jadi macam ni 

Nampak tak perbezaan tu ?
Ruang kiri kanan dah semakin kecil

Kuat Tidur , Kuat Makan !
Tula gemuk cam ni :p

Bella dah beli ubat kurus untuk dia. Dia dah mengecut balik.
Tapi, Bella rasa comel juga bila dia obes. So, biar dia gemuk lama-lama.
Hehe,

Agak-agak lau kita gemuk, cam mana cara nak kurangkan kegemukkan yang paling berkesan eh ?

Lau korang tak tau benda apa ni ?
korang boleh baca kat entry yang lepas kat SINI

GOOD NATCH ! :)


4 comments:

Ez Bil said... Reply To This Comment

ooohhh, membela incik pou yer.. :))
Kasi excersis sama itu segi tiga!!

CiK Bella said... Reply To This Comment

Memang pun patut banyak-2 exercise ni :D

CikAinaa said... Reply To This Comment

HAHAHA. macam ............ :p

CiK Bella said... Reply To This Comment

Macam A***A :p