Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Aksi Lagak Ngeri di Hari Persandingan




Assalammualaikum dan Salam 1 Malaysia!
Sedang dok 'khusyuk' buat roomwork, mata pun start nak tutup.
Dah la tengah hari. Lagi best lau dapat rehatkan mata sekejap.

Tapi before tu, Bella merajinkan diri baca berita-berita online kat internet.
Terjumpa pula 1 news ni.
Action News ni berlaku di Ipoh, Perak.
Siapa orang Perak kat sini ?

 

 Dalam cuaca panas terik, Pengantin lelaki yang bernama Sharifudin atau lebih mesra dipanggil Dino telah menunjukkan aksi Dough Nut dan Wheelie selama 20 minit di depan rumah keluarga pengantin.
Nama aksi Ngeri tu dah macam nama makanan (Donut)

Dia memilih untuk menunjukkan aksi ngeri itu kerana minat yang mendalam terhadap motorsikal serta ingin mengabdikan kenangan terindah itu bersama isterinya, Norhafizah dan keluarga yang hadir.
Dalam cuaca panas terik, pengantin lelaki, Sharifudin atau dikenali dengan panggilan Dino membuat aksi unik itu di perkarangan rumah keluarga pengantin. - See more at: http://www.hmetro.com.my/articles/Aksilagakngeridiharipersandingan/MA/Article#sthash.bR5f9DJX.dpuf
Dalam cuaca panas terik, pengantin lelaki, Sharifudin atau dikenali dengan panggilan Dino membuat aksi unik itu di perkarangan rumah keluarga pengantin. - See more at: http://www.hmetro.com.my/articles/Aksilagakngeridiharipersandingan/MA/Article#sthash.bR5f9DJX.dpuf

http://www.hmetro.com.my/myMetro/articles/Aksilagakngeridiharipersandingan/pix_gal1

Sebelum ni Dino join kelab Wazi Boyz yang aktif dalam melakukan pelbagai aksi Stunt di seluruh Semenanjung.

Isteri Dino ni mesti makin sayang kat Dino lepas tengok lagak-lagak Ngeri ni. Hehe,
Bella doakan semua yang terbaik tuk rumah tangga mereka.
Kepada para manusia di luar sana terutamanya golongan belia, 
Jangan pula gatal kaki, tangan , badan nak tiru aksi tu tau.
Kenalah berlatih dengan orang pakar lau nak tiru juga ^^


Dalam cuaca panas terik, pengantin lelaki, Sharifudin atau dikenali dengan panggilan Dino membuat aksi unik itu di perkarangan rumah keluarga pengantin. - See more at: http://www.hmetro.com.my/articles/Aksilagakngeridiharipersandingan/MA/Article#sthash.bR5f9DJX.dpuf
Dalam cuaca panas terik, pengantin lelaki, Sharifudin atau dikenali dengan panggilan Dino membuat aksi unik itu di perkarangan rumah keluarga pengantin.

Pada majlis itu Sharifudin menunjukkan aksi ‘dough nut’ (memusing bulatan) dan ‘wheelie’ selama hampir 20 minit.

Dia yang juga bekas ‘mat rempit’ membuka bengkel motosikal di bandar raya ini sebagai juruteknik manakala isterinya bertugas sebagai kerani bank.
- See more at: http://www.hmetro.com.my/articles/Aksilagakngeridiharipersandingan/MA/Article#sthash.bR5f9DJX.dpuf
 
Dalam cuaca panas terik, pengantin lelaki, Sharifudin atau dikenali dengan panggilan Dino membuat aksi unik itu di perkarangan rumah keluarga pengantin.

Pada majlis itu Sharifudin menunjukkan aksi ‘dough nut’ (memusing bulatan) dan ‘wheelie’ selama hampir 20 minit.

Dia yang juga bekas ‘mat rempit’ membuka bengkel motosikal di bandar raya ini sebagai juruteknik manakala isterinya bertugas sebagai kerani bank.
- See more at: http://www.hmetro.com.my/articles/Aksilagakngeridiharipersandingan/MA/Article#sthash.bR5f9DJX.dpuf
Dalam cuaca panas terik, pengantin lelaki, Sharifudin atau dikenali dengan panggilan Dino membuat aksi unik itu di perkarangan rumah keluarga pengantin.

Pada majlis itu Sharifudin menunjukkan aksi ‘dough nut’ (memusing bulatan) dan ‘wheelie’ selama hampir 20 minit.

Dia yang juga bekas ‘mat rempit’ membuka bengkel motosikal di bandar raya ini sebagai juruteknik manakala isterinya bertugas sebagai kerani bank.
- See more at: http://www.hmetro.com.my/articles/Aksilagakngeridiharipersandingan/MA/Article#sthash.bR5f9DJX.dpuf


4 comments:

eimah siti said... Reply To This Comment

wahhh...mcm2 pngntin skrg

CiK Bella said... Reply To This Comment

Semua nak buat kelainan :)

Aku Penghibur said... Reply To This Comment

masing2 nak cari kelainan ..kadang merepak ..tapi semua tu kenangan :)

CiK Bella said... Reply To This Comment

Betul! Kenangan yang kita akan ingat ^^