Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Nama Baby First Ning Baizura


Assalammualaikum dan Selamat Malam Dunia BLOGGER.

eh? Ada ke orang kat dalam Dunia BLOGGER malam ni ? Bella tak nampak pun .Kalau ada, teriak nama Bella kuat-kuat supaya Bella dengar. Hehe,


Korang mesti kenal kan penyanyi ala-ala Barat yang bersuara unik kat atas ni. Lau tak kenal juga, Bella kenalkan. Ni la Ning Baizura. Tu pula suami dia, yang bawa skuter oren dalam gambar atas ni. Sambil-sambil tu Bella nak ingatkan. Janganlah korang meRempit. Ingatlah Orang Yang Tersayang!




Alhamdulillah, lepas 4 tahun berkahwin, Ning sahkan dia telah hamil 5 Bulan. Makin bertambah lah seri dalam rumah tangga mereka. InsyaALLAH. Amin! Ning kata dia tak banyak mengidam. Nasiblah Ning tak mengidam macam ibu mengandung yang lain. Senang suami Ning nak jaga. hehe, Tapi, lau mengidam pun apa salahnya kan. 





Macam kata Ning, dia nak anak perempuan. Husbandnya pula mau anak lelaki. Tapi, nampaknya Husband Ning la yang menang sebab baby yang dilahirkan kemarin (31/01/13, 0306) adalah baby boy. Smart juga tarikh Berfday Boy tu kan ? Yang specialnya, tarikh tu juga adalah Anniversary Day tuk pasangan Husband&Wife yang ke-5. Senanglah dorang nak sambut Berfday Boy dan Anniversary Day. sekali 2 dalam 1. hehe,

Anak Ning diberi nama ala-ala orang putih juga macam husbandnya iaitu Ryan Sky Dalton. Kalau korang Perasan, ada perkataan SKY dalam nama tu. Means, LANGIT dalam kamus Inggeris-Melayu.

Bella harapkan Ning dan husband akan lebih bahagia dengan kehadiran Ryan. Bella juga harap Ryan bakal ada adik. Kali ni biarlah baby girl pula. hehe, tapi semuanya adalah di tangan Tuhan.








6 comments:

PeRdU cINta said... Reply To This Comment

alhamdulillah..moga bby Ryan menjadi anak yang soleh kan..amin..

Unknown said... Reply To This Comment

insyaALLAH AMin :)

QasehnyaRania said... Reply To This Comment

alhamdulillah..
tahniah diucapkan pad amereka.. ;)

Unknown said... Reply To This Comment

yeap! tak sabar nak tengok baby boy dia :)

~cintaBlog~ said... Reply To This Comment

mcm nama anak rossa rizki langit ramadhan

Unknown said... Reply To This Comment

tapi yang ni versi barat . hehe :)