Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Anak Faezah Elai Dan Heykal Hanifah


Assalammualaikum dan selamat petang la kan.

Sekarang ni dah Jam 5 ++. Entry kali ni pendek ja. Bella tak sempat + malas nak menaip.
Hehe, Bella nak share gambar-gambar anak Faezah Elai yang dilahirkan hari tu. Nama yang cantik diberikan kepada anak mereka ialah Dealova Heyrinna Heykal seperti tajuk lagu Dealova dari Kumpulan Dewa.

Jom kita tengok gambar-gambar comel anak Faezah Elai.

anak faezah elai

anak faezah elai 

anak faezah elai

anak faezah elai 

anak faezah elai

anak faezah elai 

anak faezah elai
Comel tak ? Comel kan.
Tu la ciptaan Tuhan, Semuanya sempurna dan diciptakan yang terbaik untuk kita.

Btw, Bella nak mohon jasa korang semua, doakan Bella tuk tempuhi segala dugaan dan cabaran yang mendatang selama tempoh Bella belajar dan hingga ke hujung nyawa Bella .

Gambar Credit to BeautifulNara




12 comments:

Nao Mei said... Reply To This Comment

comelnya dia...secomel aku..hihi

CiK Bella said... Reply To This Comment

oooooopsss ! hehe,
yea secomel Bella juga ^^

PeRdU cINta said... Reply To This Comment

insyaAllah..comel sangat..gebu..moga Allah kurniakan akak cahayamata juga..doakan ye dik..ameen.. :)

CiK Bella said... Reply To This Comment

Bella doakan akak bakal dapat cahaya mata yg comel dan soleh atau solehah kalau sdh tba masa yg sesuai. Amin! :)

miss nino . said... Reply To This Comment

comel gambar anak mereka . hehee :)

CiK Bella said... Reply To This Comment

ya :)

Katak Comel said... Reply To This Comment

comelnye..
cam mak dye jgk..
hihi

CiK Bella said... Reply To This Comment

Betul tu, gebu macam mak dia ^^

Nadia Johari said... Reply To This Comment

comelnyer...cute mse die snyum..heh

QasehnyaRania said... Reply To This Comment

dah tgk .comey kan..

bella ciksu tak pasti la bila pesta layang2 tu..
cik su dah pindah key el skrg..

CiK Bella said... Reply To This Comment

Tula,
Bella dengar lau kita senyum, awet muda :D

CiK Bella said... Reply To This Comment

Takpa CikSu,
Bella kat johor sekarang ni :D
buzy juga semester baru ni