Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Anak Faezah Elai dan Heykal


Assalammualaikum dan Salam Jumaat semua. 
Jumaat ni hari yang penuh berkat kan.



Faezah Elai dan Heykal Hanifah ketika disatukan pada 9 September 2011


Mesti ramai yang dah tau kan baby yang dilahirkan pada hari rabu yang lepas oleh Faezah Elai ni. Akhirnya,  rezeki dorang dapat baby girl. Yerla, Ning dan Memey dapat Baby boy. Ni kali baby girl pula. Alhamdulillah!

“Walaupun takut melihat darah, saya dan ibu mentua turut berada di sisinya menemani di bilik bersalin sepanjang proses kelahiran itu. Alhamdulillah, Faezah dan bayi kami berada dalam keadaan sihat semuanya,”                                                                          - Husband Faezah Elai, Heykal Hanifah



Baby girl yang dilahirkan pada jam 7.03 malam ni belum diberi nama lagi even dorang dah sedia 2-3 nama gitu. Tapi, masih belum ditetapkan lagi nama untuk baby girl mereka. Kemungkinan besar mereka akan menggabungkan nama mereka untuk diberikan kepada baby mereka. Anak Heykal bersama bekas isterinya yang lain turut gembira bila mereka mendapat adik perempuan baru.


Foto


Baby Girl yang baru dilahirkan tu mempunyai kulit yang putih kemerahan dan bibir yang merah seperti memakai lipstick. Mesti cantik secara semula jadi bila dah besar nanti. Ciptaan Tuhan memang indah!

Bella doakan anak ni akan mempunyai keperibadian yang cantik seperti wajahnya ! InsyaALLAH.




2 comments:

SHAHIRAsulaiman said... Reply To This Comment

comel nyee ^^

Unknown said... Reply To This Comment

Ya! memang comel. lau besar mesti cantik :)