Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Wanita Basuh Pinggan, Kemas Rumah Ketika Tidur


Assalammualaikum dan Malam Readers! ^^


Bunyi tajuk pun dah lain macam kan. Ni Bella terbaca kat Surat Khabar Metro. Seorang wanita berusia 50, Claire Bartlett membasuh pinggan mangkuk dan membersihkan rumah ketika tidur. Kerja-kerja membersihkan rumah seperti menyapu dan mengilap tingkap agak bersih dan berbaloi menyebabkan dia dan suaminya tidak mengambil apa-apa langkah untuk merawat masalah pelik tu.

"Saya berpendapat ia menjadi impian semua isteri dan setiap suami. Saya tidak merasa penat selepas itu. Lebih menyeronokkan kerana apabila terjaga, semuanya sudah beres. Ia berlaku kira-kira tiga kali seminggu. Keluarga saya berpendapat ia agak kelakar. Malah saya mula membiarkan pinggan tidak berbasuh dengan harapan saya akan membasuhnya ketika tidur"


Siapa agaknya yang tak nak bila boleh buat kerja masa tengah nyenyak tidur kat katil. Bangun-bangun ja, homework dah siap ke. Makanan pun dah siap dimasak ke. Best juga macam tu. Hehe, Tett! Jangan malas-malas Bella ! :p

Hari ni secara rasminya, lecture dah habis. Next week dah study week. Next-next week pula dah Final. Bekobar-kobar rasanya. Doakan Bella ^^




4 comments:

Nurul Najihah said... Reply To This Comment

Gudluuux for final sis ;)

nurulnajihahadam.blogspot.com
《Keep in touch yaaa ;)

Nur Nabilah said... Reply To This Comment

Thanx Nurul ^^
InsyaALLAH ^^

Nanti Bella ke sana ya ^^

Aku Penghibur said... Reply To This Comment

wahhhh hihiihi tersusun rapi

Nur Nabilah said... Reply To This Comment

Tula pasal,
Keja tetap jalan even tengah tido .