Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Perkahwinan Ustaz Azhar Idrus (Video dan Gambar)

Assalammualaikum semua ^^
Dan Hello,

gambar-majlis-pernikahan-ustaz-azhar-idrus-8

Alhamdulillah bila Ustaz Azhar Idrus (UAI) kita sekali lagi mendirikan masjid dengan sekali lafaz. Tema colour Kelabu. Majlis yang simple tapi sudah memadai. Lebih elok bila besederhana kan. Bukan bermaksud tak elok nak buat Majlis besar-besaran bila nak mendirikan masjid. Semua ikut kemampuan masing-masing. 

gambar-majlis-pernikahan-ustaz-azhar-idrus-2

gambar-majlis-pernikahan-ustaz-azhar-idrus-7

Macam biasalah, bila seseorang tu buat sesuatu, ada saja pihak yang tak berpuas hati. Sampai terkeluar hukum hakam yang dicipta sendiri. UAI kahwin pasti ada sebab. Rasanya tak perlu UAI nak huha sana sini sebabnya. 

947060_575457259142379_1730691078_n

InsyaALLAH rumah tangga yang dibina akan kekal dan bahagia seperti yang dikehendaki. Sama-sama kita doakan kebahagiaan UAI bersama isterinya :)

Boleh tengok Video Perkahwinan UAI di bawah ni 




2 comments:

CikAinaa said... Reply To This Comment

wah wah :D alhamdulillah... aku baru tau. huuu

Cik Bella said... Reply To This Comment

Haha, Thanx tu Bella yang comel ><
Akhirnya, ko tau