Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Akademi Fantasia Kembali Lagi

Assalammualaikum dan Malam Raeders ! :)


Akademi Fantasia nak tayang lagi kat TV ? Dulu, rasanya AF ni sampai musim ke-9. Hazama yang menang di akhir musim tu selepas dah try untuk masuk AF berkali-kali di musim yang lalu. Alhamdulillah, akhirnya rezeki tu milik dia.


Sekarang ni, AF akan kembali lagi dengan wajah yang baru. Majlis Pelancaran dan sidang media akan diadakan pada 23 May ni. Tak lama lagi. Hari lusa tu. Katanya, AF kali ni serba baru. Kita tunggu ja lah apa yang akan dikatakan pada sidang media lusa ni. Manalah tau MR. Bola-bola pun dah berwajah baru. Kalaulah korang masih ingat dengan Mr. Bola-Bola tu.


Bella start tengok AF ni masa musim kedua. Masa tu Zahid yang menang. Zahid yang Peminat tegar Colour Oren. Then, ada Adam, Linda, Anding. Rasa gempak ja masa tu. Then, Musim ketiga dah start Demam Mawi. Mawi World. 

Musim baru ni agak-agaknya macam mana ya ? 



4 comments:

nida zin said... Reply To This Comment

paling best af2 kan..? :)

Nur Nabilah said... Reply To This Comment

betul tu, tu yang dok letak gambar AF2 :D

CikAinaa said... Reply To This Comment

aku tengok sampaoi 3 je.. pastu dh mls dah sbb dah x best hehe :p

Nur Nabilah said... Reply To This Comment

AF3 minat Marsha.. haha
Paling best AF2 ^^