Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Kucing yang Mempunyai Sayap



Assalammualaikum dan Hello Readers!
Teehee!

Hari ni nak cerita pasal kucing yang sangat-sangat Ajaib dan unik. Siapa peminat tegar Kucing mesti xcited nak tahu. Teehee! Bella pun minat kucing tapi Bella minat lagi dengan Encik Arnab. Teehee!


Pernah nampak tak Kucing Bersayap ? Macam Pari-pari tu. Bella tak pasti kucing ni betul-betul wujud atau macam mana. Kucing bersayap ni pernah dijumpai di China, Canada, Madrid, India dan beberapa tempat lain lagi. Ada juga yang percaya kucing ni adalah jelmaan Iblis. Cuba korang tengok sendiri gambar-gambar kucing Bersayap kat bawah ni.




Kumpulan Bulu rontok

Antara Sebab-sebab yang dipercayai kucing mempunyai sayap
 Bulu rontok yang menggumpal
 Cacat ketika lahir atau Kembar Siam
 Penyakit Feline Cutaneous Asthenia (FCA) - Penyakit keturunan yang menyebabkan kulit
     menjadi elastik


8 comments:

Nurfaezah Abdullah said... Reply To This Comment

aww nampak makin fluffy ngan adanya wings on their body hehe

miLa saim said... Reply To This Comment

subhanallah..yg no 2 tu comel..tp ade gak yg nmpak pelik..huhu

Cik Bella said... Reply To This Comment

@Nurfaezah Abdullah nampak makin comel juga :3

Cik Bella said... Reply To This Comment

@miLa saim Betul! ada juga yg cam menakutkan ><

Hafizah Alsa said... Reply To This Comment

comelnya gitu.

Cik Bella said... Reply To This Comment

@Hafizah Alsa dah macam pari-parik kan :3

Nur Aisyah said... Reply To This Comment

Erk , Seram plak tengok >.<

Cik Bella said... Reply To This Comment

@Nur Aisyah belum lagi lau jumpa depan-2 :3