Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Identiti Dua Suspek Pembuli Budak Sekolah Telah Diketahui

Assalammualaikum and Hello Bloggers ! :)

Before tu Bella nak umumkan ni,
Blog Bella yang hitam tak bercahaya tu telah bertukar wajah.

Semua sudah sedia maklum dengan Pembuli Sekolah Menengah Kebangsaan Tun Hussein Onn yang sedang diburu pihak polis. Bella tak nak highlight sangat nama sekolah tu sebab tak pasal-pasal nama sekolah tu jadi buruk disebabkan budak yang tak berapa cerdik ni. Baru budak sekolah menengah dah pandai buli orang tak bersalah. Macam manalah agaknya Generasi Z nak jadi pemimpin pada masa akan datang ni. Tak tau di mana puncanya. Salah siapa budak-budak ni jadi macam ni? 

Kalau ada siapa-siapa yang belum tengok lagi Video Buli ni, boleh tengok kat SINI

Korang sendiri boleh tengok sendiri pembuli tu ada 4 orang. 4 Lawan 1 ? Tu maksudnya apa ? Maksudnya cara pengecutAda nak bawa sampai 4 orang tuk lawan 1 Orang.

Lagi satu, budak-budak ni buli orang. lepas tu siap Upload kat Internet. Kenapa ? Nak cari Publisiti ? Nak bagitau satu dunia ni dia Hebat ?? Try lawan ahli gusti Malaysia. Tak payah ambil ahli gusti Dunia sebab belum tentu menang lawan dengan Ahli gusti Malaysia.

Ni Identiti Suspek 

Suspek Utama

A-YzHR-CcAAbO8x

   
Nama : Luqman Hakim Ahmad 
Twitter : https://twitter.com/AkimKeding
Instagram : http://instagram.com/akim_keding/
FB : https://www.facebook.com/douboutawesome
FB Page : https://www.facebook.com/hakimunched
Blog : http://hakimdobout.blogspot.com/

Suspek Kedua

amazingnara-pembuli-smktho


Nama : Izzat Syafiq bin Abdullah
FB : https://www.facebook.com/ijatshapiq
Twitter : https://twitter.com/ijatsyafiq
Blog : http://izzatashadiari.blogspot.com/ 
http://izzatsyafiqloveeffanadheera.blogspot.com/
BBPIN : 2A9E01F1

So, Bella tak taulah apa nak jadi dengan budak-budak ni. Apa juga nak jadi dengan Girlfriend dia ni. Budak-budak yang ada kat luar sana jangan pandai-pandai nak ikut jejak langkah dorang ni. Kalau nak tunjuk kekuatan, tunjuk la kat tempat Game tumbuk-tumbuk tu dah cukup. Kalau nak jadi famous, tak payah nak cari publisiti cam ni. Last-last jerat diri sendiri juga. 

Ingat Mak Ayah kat rumah. Susah payah besarkan anak-anak, balas cam ni ? sebab kita yang tak bijak nak ambil tindakan, mak ayah tanggung malu. Lepas tu, mula salahkan mak ayah tak pandai nak didik anak. Fikir diri sendiri dulu. Salah mak ayah ka anak-anak tu sendiri. Jangan tunding jari kat orang lain sebelum tunding jari kat diri sendiri

Bella harap, adik Bella tak jadi macam ni. Nauzubillah~

Mood : Geram -,-''




28 comments:

rodiyatul akmar said... Reply To This Comment

poyo je lebih budak2 ni , bajet gangster .

AyueJean AJ said... Reply To This Comment

Sangat gembira mak bapak tengok gambar yang pertama tu....

Ahmad Zarif said... Reply To This Comment

tak lama lagi dah budak ni

Batu Adventure said... Reply To This Comment

nice day:)
saya adalah saya hari ini karena pilihan-pilihan
yang saya kemarin..


bagi-bagi motivasi yaa.. :)


http://wisataoutboundmalang.com/

FarhanahAdzlan said... Reply To This Comment

saya harap mereka dapat balasan stimpal dan insaf huhu. wow siap dngan bb pin lagi ni. dorang deactive sgala bagai skalipun setakat budak skolah apa ada hal kan hahaha

latifah zainal said... Reply To This Comment

nielah bdk2 skrg.bangga agknye wat kje gni.muka mcm jambu perangai mak aiii...

Nurul Yuyu said... Reply To This Comment

moga mereka dapat balasan yang setimpal atas perbuatan mereka.

Bonda Qalish said... Reply To This Comment

jemput join.

http://bondaqalish.blogspot.com/2013/04/big-giveaway-idola-saya-by-nurul.html

eimah siti said... Reply To This Comment

apa nak jadi la budak2 skrg ni..

yan shamba said... Reply To This Comment

femes da bdk2 ni..org yg bongkar details dorang ni klh csi dgn fbi..huhu :)

CiK Bella said... Reply To This Comment

Xtau la pengaruh dari mna dia ambil

CiK Bella said... Reply To This Comment

Hurm, xtaula cam mana

CiK Bella said... Reply To This Comment

Bella tau dia akn dapat balasan yg setimpal

CiK Bella said... Reply To This Comment

Makasih ya :)

CiK Bella said... Reply To This Comment

Betul tu! Harap dorang sedar,

Nana Liena said... Reply To This Comment

huhu.. itulah nak buat jahat beringat sikit..kan dah malu..satu malaysia dah kenal muka..malunya parents diaorang kan.. kena tebalkan muka berdepan masyarakat sbb anak buat perangai

CiK Bella said... Reply To This Comment

Agaknya la kot bangga bila org dok tgok apa dia buat

CiK Bella said... Reply To This Comment

Dan menyesal dengan kesalahan dorang

CiK Bella said... Reply To This Comment

Thanx bonda :)

CiK Bella said... Reply To This Comment

Ntala, bella pun xtau la

CiK Bella said... Reply To This Comment

Xlama lg ada csi malaysia la ni

CiK Bella said... Reply To This Comment

Tula, kdg2 trlampau sronok buat salah sampai lupa kesannya nnt. Cian mak ayh dia yg xsalah apa2

Si Matatajam said... Reply To This Comment

Sian budak yg kena buli tu...seeloknya suspek tu masuk lokap baru ada pengajaran skit bagi kaki buli yg lain..

CiK Bella said... Reply To This Comment

Tula, biar budak-budak yang baru start nak buli orang tau kesan buruk buli orang ni,

Hafizah Alsa said... Reply To This Comment

tak tahu bdk2 skrg ni. depa bangga kut siap upload video depa buli org. astaghfirullah

CiK Bella said... Reply To This Comment

Tula, kita doakan yang terbaik ja la tuk mereka :)

ahmadborhan said... Reply To This Comment

hari ini pukul buli budak sekolah nanti besar pukul bini dan belasah emak bapak.tak mustahil kan.

CiK Bella said... Reply To This Comment

Nauzubillah, harap-harap tak jadila macam tu kan.