Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Esok Final!


Assalammualaikum w.b.t
Selamat Malam

Dengan rasminya, esok bermulalah peperangan di antara aku dan dia. Dia ? Kertas soalan "International Business Globalization". Hooooorayyy! -_- First, minta maaf kepada readers sebab blog nampaknya cam dah tak teratur .


Second, Bella akan ada final exam untuk semester 3 dari 30 Disember sampai 16 Januari. Sampai tahun depan tu. lama gilerr, giler tak lama kan. hehe. Bella harap readers boleh doakan supaya Bella dapat jawab final ni dengan tenang, mudah, dan lancar. Mana yang Bella lupa, Bella harap Bella boleh ingat balik. Mana yangg Bella lost, Bella harap dapat jumpa jalan keluar balik. Amin!

"Dan Janganlah kamu berputus asa dari rahmat Allah. Sesungguhnya tiada berputus asa dari rahmat Allah melainkan kaum yang kafir"
                                                                                                      Surah Yusuf:87         


Family selalu pesan, buat yang terbaik. Result ok atau tak semua rezeki Allah. yang penting kta usaha dan buat yang terbaik. 


Lau ada juga yang ada final, gur luck ! ^^ Jangan lupa call umi dan abah. Minta doa. Tambah lagi, doa ibu senang termakbul.. In Syaa ALLAH . Amin! Jangan lupa alat tulis yang penting, i/c, kad matrik ke . 




2 comments:

Unknown said... Reply To This Comment

Good Luck Ye :)

Unknown said... Reply To This Comment

Salam slmat pgi,apa khbar?pgi2 jln2 blogwlking. sy follow sini,slmt brjya...

follower 772